اخباری در محافل سیاسی مطرح شده است بدین مضمون که : ملک ثابت، رئیس روابط عمومی استانداری یزد، در مرخصی بسر می برد و گویا اینگونه مطرح شده است که وی دیگر تمایلی برای تصدی این سمت ندارد. البته این خبر ۱۰۰ ٪ تائید نمی شود !!!!؟