استان بی سخنگو می شود ؟؟؟
اخباری در محافل سیاسی مطرح شده است بدین مضمون که : ملک ثابت، رئیس روابط عمومی استانداری یزد، در مرخصی بسر می برد و گویا اینگونه مطرح شده است که وی دیگر تمایلی برای تصدی این سمت ندارد. البته این خبر ۱۰۰ ٪ تائید نمی شود !!!!؟
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم آبان ۱۳۸۶ ساعت 19:51 توسط محمد ضیاء اوليا
|
این وبلاگ گروهی، به منظور ایجاد فضایی برای تبادل نظر، تضارب اندیشه ها ، تعامل و هم افزایی وبلاگ نویسان یزدی است.